Thursday 14 July 2011

Arsenal 'bersihkan' Malaysia 4-0~

Kali ni bukan cte pasal #bersih2.0 okay... gua malas nak cte pasal #bersih2.0 ni sbb diri gua sendiri pn tak berapa bersih drpd dosa2, so, gua tinggalkan kes #bersih2.0 kepada org laen utk menilai sendiri...

Arsenal... ye, arsenal club England tu dtg Malaysia bhai aritu... siap buat match lg dengan national team kita... walaupun gua peminat Arsenal daripada zaman Jepun lagi, gua tetap sokong HARIMAU MALAYA lagi.. kalaw semua penyokong Arsenal sokong Arsenal, habis sape nak sokong national team kita kan... tambah2 lagi national team kita tengah meningkat dengan cemerlangnya sekarang...

untuk yg taktaw lagi result Arsenal vs Malaysia semalam, Arsenal mengalahkan Malaysia dengan jaringan 4-0... gua tak sempat tgk match smlm sebab gua membanting empat belas tulang... tapi yg sedih nye, gua ade dengar kura-kura yg kate penyokong Arsenal booo pemain Malaysia.. amboi, hebat sangat ke org yg booo tu.. walau camne pun pasukan negara kita maen, kita mesti la sokong bhai... kalaw bukan kita sokong, sape lagi?? takkan rakyat Papua New Guinea plak nak sokong negara kita kan... tapi gua rasa penyokong Arsenal tu tak sengaja atau baru 1st time masuk stadium tengok, sbb tu die culture shock sket...

On the other side, gua harap booo daripada penyokong Arsenal tu dapat membangkitkan semangat pemain2 HARIMAU MALAYA untuk bangkit selepas ni lawan Liverpool n Chelsea n Singapura (kelayakan Piala Dunia 2014)...

p/s :  semoga HARIMAU MALAYA akan terus bangkit daripada kekalahan semalam dan meneruskan aksi cemerlang lagi.. goodluck kepada K. Rajagobal, Safiq Rahim and the gang... I will always have faith in my national team~

2 comments:

Mr.Shy said...

cukuplah kita 'membersihkan' tayler, parkwood dan lain2. tak perlulah 'boo-mengemboo' segala. amat tidak manis dipandang, didengar dan dipikirkan. haha~!

Haikal said...

taw takpe... aku pn dh asyek kena boo je bile jalan kaki pegi or blk dari keje... patot nye boo pemain arsenal aritu... haha

Post a Comment

 
Copyright 2011 Cerita Kedai Kopi. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates WP by Wpthemescreator