Tuesday 18 October 2011

Bestfriends - Part 3

Kali ni gua nak cter pasal kawan baek gua lagi.. Kenal dari skola rendah, pastu terpisah time skola menengah n terjumpa blk time gua kat IPBA.. Masa tu die kat POLISAS Kuantan.. Die ni kecik je orgnye, dah 22 pn still kecik lagi.. Tapi skang dah besar sket la dari skola rendah.. Mungkin sbb die makan sayur kot..

Die ni mmg baek orgnye, sopan santun ckup, prihatin, caring and byk lagi la sifat mahmudah die.. Lepas jumpa die blk, masa tu kat friendster, gua semakin rapat ngan die.. Masa tu, kalaw gua cuti, mesti ajak die tgk wayang sama2, kluar makan same2, berbuka same2.. Tapi, sejak masing2 dh berpunya dulu, kteorg jarang dh kluar bersama.. Yela, hormat privacy masing2 kan..

Die ni agak garang laa.. Penah skali gua termencarut, (bukan sengaja, 'ter' kan), die mesti sound gua jangan mencarut.. Baek btul die.. Lepas tu, gua puasa mencarut depan die..

Kteorg byk share cter and kdg2 die la pemberi smgt kat gua utk buat itu, ini.. Really good friend of mine...

Weekend lepas telah berlangsungnya majlis pertunangan die.. Gua happy utk die wlupn gua tak dapat dtg.. And in case gua tak dpt dtg majlis kahwin taun depan, gua doakan semuanya berjalan lancar..

Tahniah~

Semoga hubungan akan terus kekal hendaknya.. Tahniah Nurul Fazreen~

p/s : ni yg gua rasa nak bertunang jugak ni.. HAHA~

4 comments:

fazryn said...

huaaa buat entry psl aku..terharuu :')

eh gua bukan makan sayur byk la..ms skolah menengah dulu, gua makan appeton teen grow.hahaha

eh2..balik la nnt..please3..

thanks for the wish..nak tunang nnt bgtau la..haha

fatihah said...

skrg trend kawen awal2. ko bila plak haikal? haha

Haikal said...

fazryn - hehe.. cehh patot la bsar sket je, guna vitamin doctor bg free... haha

kalaw bulan 3, tak smpt la aku nak blk.. tak cuti pn time tu.. =(

aku tunang lmbt lg... haha

Haikal said...

fatihah - agak la.. lg2 pmpuan kan... gua lambat lg tunang or kawen... dlm 4,5 tahun lg... haha

Post a Comment

 
Copyright 2011 Cerita Kedai Kopi. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates WP by Wpthemescreator