Wednesday 11 May 2011

Bestfriends - Part 2

Kali ni cte psl kwn baek gua kat IPBA.. Gua kenal die dr awal2 msuk IPBA lg tp Mac 2009 lah kteowg kenal secara rapat dan rapat dan lbh rapat.. Dia ni nmpk je ganas tp die sbnrnye baek hati dan ganas.. Kalaw maen bola tu, mmg agak kasar la.. Tp standard la maen bola kasar2, kalaw taknak maen kasar2, maen guli @ congkak @ batu seremban la.. Byk gua belajar drpd die ni... Sejak kteowg rapat, die la yg byk bg nasihat @ pepatah @ penjodoh bilangan @ suku kata dan yg serumpun dengannya kpd gua..

Dia ni mmg tmpt gua tabur rahsia2 gua n kteowg byk simpan rahsia masing2... Dia ni snggup teman gua kalaw gua nk pegi jmpe kwn gua @ tlg anta gua... Wlupn die bz, die ttp tlg gua... Lg satu, die ni jenis tak berkira org nya... Kdg2, die payung je makan or rokok gua and bg pnjm motor and keta die...

Akhir kata, thanks a lot bro... Sorry taun lepas dpt jmpe kejap je... Next year, ade rezeki, kite jmpe lg bersama rakan2 seangkatan kite iaitu gori, mark, emy, meso sume... Happy Birthday my bestfriend, Pejal..


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2011 Cerita Kedai Kopi. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates WP by Wpthemescreator